lørdag den 16. marts 2013

Loppefund - del 1

Jeg er græsenke for et døgn og hvilken bedre måde at bruge denne "frihed" på end at kreahygge med nogle af de projekter, jeg har haft i hovedet så længe. Desværre sætter dagens snevejr en stopper for mine spraymalingsplaner - men genbrugstur, hækling og lidt akrylmaling kan jeg da kaste mig over!
 
First step: gåtur til den lokale genbrugsbiks (som er halvanden kilometer væk...) . Her er dagens beskedne høst:

 










Voilá: tre metallysestager og et fint stempel til den nette sum af 35 kroner.
Det ser alt andet lige lidt trist ud i farverne - planen er, at lysestagerne skal tre forskellige lækre forårsfarver. Jeg ved ikke helt, hvilke endnu - bortset fra, at jeg har en drøm om en neonorange én af slagsen. For nylig fik jeg denne skønne akrylmaling fra Søstrene Grene af min yndlings kreaveninde Becca (som også har en rigtig fin blog med sine projekter lige her):





Så jeg kaster mig ud i at male den mellemste stage med akrylmaling og satser på, at det vil fæstne og blive fint med et parlag eller fire. Stay tuned!

Inspirationen til den neonfarvede lysestage kommer bl.a. fra Boligmagasinet, der har haft en feature med det her fede space

 
Hele hendes bolig er fin (se den her), men er særligt vild med de flotte fliser i køkkenet og de her stager. Mmm... 

Nu står den på jordbær, varm kakao og hækling her i forstadsidyllen - jeg skulle jo gerne have lavet mine grydelapper færdige snart.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar