fredag den 3. april 2015

Færdig Merle

Jeg har manglet gejsten til at få resultatet dokumenteret her på bloggen, men for en måneds tid siden blev jeg endelig færdig med hende her: 



Merle, den hæklede sweater.

Opskriften, som hedder "Merle og Magne", har jeg købt i webshoppen hos Yarnfreak. Jeg kan godt lide, at modellen er så enkel (så kan man jo selv pynte med knapper og lommer og den slags!), og min barselshjerne havde brug for et afprøvet mønster med den rigtige størrelse, så jeg ikke selv skulle til at opskalere, oversætte og lave hækleprøver fra de ellers så fine babyopskrifter rundt omkring på nettet.

Det grå garn er en ulden rest, mens det lilla er dejligt strømpegarn var Stof og stil.

Jeg er allerede i gang med en tunika efter lignende opskrift som er med i samme mønster i mørkegrå og sart mint, mmm...





Ingen kommentarer:

Send en kommentar