tirsdag den 15. november 2016

Uroligheder på vej

Jeg er i dag 37+2 og terminen og lillebrors fødselsdag nærmer sig dermed med hastige skridt. Den knap så søde ventetid (takket være en ihærdig bækkenløsning, træthed og ubehagelige tyngdefornemmelser) bliver fordrevet med en masse ingenting, seriekiggeri og utrolig mange halvfærdige projekter på én gang.
Jeg kan bl.a. nævne flere halvfærdige hækleprojekter og en sengerandsslange, der kun lige mangler det sidste fyld. Om det er redebygger-/økuller, tidlig ammehjerne eller bare træthed, der gør, at jeg har svært ved at samle mig om en ting ad gangen, vil jeg lade stå hen i det uvisse... Men i dag kom jeg da lidt videre med projekt uro til kravlegården:


(Jeg skal nok skrive lidt mere om hæklerierne og linke til opskrifter, når den er helt færdig)

Nu står den på hentning af den snarlige frøken storesøster. I morgen kan jeg forhåbentlig få kalorius samlet på det stativ med musik, jeg har købt brugt, så jeg da kan krydse et projekt mere af to-do-listen. Alt foregår med små bitte skridt her i Preggy-land! Åbenbart både med mine projekter og op og ned af aaalle vores trapper...suk!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar