søndag den 9. juni 2013

Hækleplan: Tæppe i zig-zag-mønster

I går kom jeg forbi en garnhylde med tilbudsskilte - og ups, der røg sørme 3 store nøgler i kurven. (Ja, billedet er taget på græsplænen. Og ja, det var da lidt fjollet. Jeg håber, I giver point for sommerstemning...)


For tiden er jeg helt vild med gul og grå sammen, og jeg tænker at det lidt bliver et tema, når vi får rykket rundt herhjemme og får nyt soveværelse. Derfor er planen med garnet også et fint tæppe, der kan pryde den store seng og give lidt liv.

Jeg tænker, at garnet måske kan lægges dobbelt, så jeg kan gribe en lidt tykkere hæklenål og lave noget i denne stil:


Billedet er lånt fra den fine blog PESCNO her

Eller det her:
Billedet er lånt herfra (endda med opskrift, hvis man ikke bare som mig vil kaste sig ud i det)

Stay tuned og kom gerne med tips, kommentarer eller måske et link til dit projekt!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar