tirsdag den 11. juni 2013

Glimt fra en shoppeglad uge: Flotte kasser og lækker taske


Jeg har nok et særligt godt øje til flotte kasser og lækre tasker (no pun intended, thihi), som kan pakke alt mit rod lidt sofistikeret ind. Nyeste skud på stammen er disse kasser fra Søstrene Grene, der kun kan pynte og passer perfekt i det kommende, nye soveværelses farver:

Nårh ja, og vores kat "synes også godt om" og var derfor lige nødt til 
at gnide lidt, mens jeg tog billeder...

Derudover er jeg en sucker for lædertasker i retro-skoletaske-halvfjerdser-stil, og manglede (jojo, sådan føles det altså!) en lidt mindre end den fine lilla, jeg købte i vinters, i en mere allround farve, hvorfor denne skønne sorte sag, der lige akkurat kan passe godt på ipad, vandflaske, mormor-pung og hvad der ellers er absolut uundværligt for en kvinde these days:

I love it! Og nej, den vejer faktisk ikke ret meget selvom det er the real deal. 
Tak til Amazon, der gjorde det muligt at få denne darling ind ad døren for under 700 kroner.
 

(BTW så er dette første indlæg fra min ipad (tak til Aarhus Universitet), og det er super easy peasy at bruge Blogger på sådan en fætter!)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar