lørdag den 4. januar 2014

Hæklet løverangle

Min bonusniece, Esther, på 4 måneder skulle have en ekstra lille ting til jul, så derfor flækkede jeg denne herlige fætter sammen til hende - inspireret af løven, jeg hæklede til hendes barnevognskæde.





Jeg har ikke brugt nogen opskrift og fik ikke lige noteret, mens jeg hæklede løs, men jeg tænker, at den er ret nem at efterligne. For at få den gode raslelyd, har jeg udover polyesterfyld også isat en rasleboks fra Stof og stil i hovedet - det giver den også en meget tilpas tyngde, synes jeg.
Jeg skal helt sikkert lave noget lignende til vores egen bebs, for ranglen er en stor succes hos Estherpigen, der straks greb flot fat i den, kiggede forelsket (og skeløjet!) på den og forsøgte at proppe hovedet i munden. Når hun så også på et tidspunkt forstår, at det er hende, der kan få den til at sige lyde, bliver det nok rigtigt godt...

Og så vil jeg selvfølgelig ønske alle i blogland et rigtigt godt nytår! Jeg håber I kom godt ind i 2014 med masser af dejlighed, glimmer og stemning, og nu er fulde at ny energi til et nyt (krea)år. Mine nytårsfortsæt er at:

- være en gladere og sundere udgave af mig selv (trods de gener og problemer min graviditet giver her i begyndelsen af året - hvordan kan det allerede være så svært selv at få sko på??)

- komme hurtigere i gang med kreaprojekterne, i stedet for at bruge så uendelig lang tid på at researche og få inspiration på nettet

- få et FANTASTISK 2014!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar