tirsdag den 27. maj 2014

Maises barnevognskæde

Jeg er blevet belejret. Fuldstændigt. Både mentalt og kropsligt. Heldigvis på den mest fantastiske måde, man kan forestille sig - jeg er nemlig blevet mor. Til en dejlig, men også meget krævende og urolig lille Maise.
Derfor er de få øjeblikke de sidste uger, hvor jeg har haft arme (og bryster) fri, gået med diverse luksusaktiviteter som toiletbesøg, vask af sutteflasker og kaffelavning, og kreativiteten og bloggen er derfor blevet kørt ud på et sidespor. 
MEN i morges havde jeg pludselig en halv time og overskuddet til langt om længe at lave barnevognskæden færdig. (Nu har de hæklede dyr til den også kun været færdige i et par måneder jo!)




4 kommentarer:

  1. Ej hvor er den bare flot! Er helt vild med de små dyr (også den humlebi du har et andet sted på bloggen)! Findes der en opskrift på dem et sted monstro..? :) Hilsen Neel

    SvarSlet
  2. Mange tak, Neel! De særlige kendetegn er frihæklet, men grundopskriften kan du se i mit tidligere indlæg her: http://mademoisellethy.blogspot.dk/2013/11/diy-hklede-dyr-til-barnevognskde.html?m=1
    Og hvis du har brug for assistance med detaljerne, så sig til - måske kan jeg stadig huske, hvordan jeg sådan cirka gjorde... :)

    SvarSlet
  3. Opskriften på bien har jeg lige fundet frem i gemmerne: http://craftgawker.com/post/2013/07/12/51549/
    God fornøjelse!

    SvarSlet